Kyckling-fajitas!

Idag blir det kycklingfajitas till middag - har redan tjuvsmakat lite och det var väldigt smaskigt! Har just nu två killar som snarkar för fullt - en i soffan och en ute i vagnen - ärligt talat skönt med lite egentid och tid för att göra middagen i lugn och ro! :)

Annars händer det inte alls så mycket. Har fått hem inbjudningskorten nu så håller på att leta ihjäl mig efter adresser - varför måste folk flytta och tjorva till saker?! :P Så förhoppningsvis så får jag iväg dom imorgon om steffe kommer ihåg att köpa frimärken :)

Sitter också och är extremt godissugen - om man nu ska erkänna sånt.. Det blev ju inte bättre då jag läste att ICA har erbjudande i tidningen: 2 stora marabou choklad för 28 spänn.. Det var nog tur att jag hade med mig barnen när jag for och handlade idag eftersom man lärt upp Kasper att det inte är godis på vardagarna - då kan man ju fasiken inte köpa själv heller! Men jäkligt gott hade det varit nu!

Nä, nu ska salladen hackas! :)

Kommentarer
Postat av: Magda

Hejs svejs!

Nu var det dags för en mammaträff igen, hemma hos Karin vid 10 tiden i Hemmingsmark nu på Fredag!



En fråga.. om man ska skicka in nyfödda i PT.. är det till kontaktpersonen som finns på familjenytt..? Det framgick inte ordagrant i texten.

Jag har ännu inte skickat in nåt.. men jag antar att jag borde göra det snart =)

KRAM

2009-10-29 @ 09:18:02
URL: http://vatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0