Oj - glömde bort att..

... jag hade en blogg! :P Har varit ganska fullt upp här! I fredags så drog vi iväg till Ostvik där svärmor o Kalle finns. Där blev det en massa god mat och för Kaspers del både traktorkörning och ett besök i slakthuset där 3 älgar just blivit ... ja, ni vet! Jäkligt god älgfilé åt vi då i alla fall! :) Lördagen lämnade jag Kasper och Stefan hemma och umgicks med underbara Vettan och lika underbara Carola! Jag och Carola är ju världsbäst i att hyra film så denna gång blev det ÄN EN GÅNG två riktiga B-filmer "The Cell 2" och "Young, Sexy & angry" Det var faktiskt riktigt längesen jag såg så dåliga filmer så på ett sjukt sätt blev det riktigt kul! :P

I går så började den onda cirkeln om.. Charlie har blivit ordentligt förkyld! Nu är det riktigt extremt så mycket snor han har - det låter som att han har en tiger i näsan eller nåt! Konstant! Spelar ingen roll hur mycket jag än försöker snyta honom så 3 sekunder senare är snoret tillbaka! Imorse var han riktigt hängig så det blev lite alvedon för lillgrabben, dock så vågade jag inte ge en supp eftersom jag inte vet vad han väger - så det blev lite flytande istället.

Annars så är det  - som vanligt - tvättning som gäller idag, samma som igår.. Nu är det påslakan å lakan som får sig en omgång.. Det är ganska komiskt att så fort jag tvättat så spyr Charlie ned typ 5 bodys på raken och Kasper dräller youhurt över hela sig.. NÄSTAN jämt! ;)

Nä, nu är det Piteå-tidningen och kaffelito (kaffe med varm choklad) som gäller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0