Söndagsmys

Idag är det verkligen lugna puckar hos oss. Jag och Kasper har myst på medan Steffe är på Revy-möte. Charlie tar igen sig nu på eftermiddagen med tanke på att han var vaken 07-12:30 - tror det är vaken-rekord från hans sida :) Har ju även glömt bort att säga att nu är Charlie 2 månader! Som sagt: Tiden går fort! :) Han är då hur söt som helst och har ler/skrattar och pratar jättemycket! :)

Annars så händer det inte så mycket och till veckan blir det också lugnt - inget inbokat eller planerat utan det blir väl mest en massa vardagliga stuff..

Från det ena till det andra! Hade nog den sjukaste drömmen i natt! Drömde om en bekant som ska ha en liten knodd i början av december - känner bara en som ska ha det så om du läser det här - det är du! :P Jag drömde då i alla fall, kortfattat, att jag förlöste hennes bebis eftersom det var på en fest ute i buschen och det blev panik eftersom hon gjort illa sig en massa.. till min hjälp hade jag skådisen Peter Stormare vid min sida.. Å utanför var det fullt med gigantiska dinosaurier - jag sa ju det - helt sjukt! Tror att Kaspers dinosaurie-dille har smittat av sig på mig! Men slutet gott allting gott, hon födde då en välskapt liten pojke och han såg ut precis som Charlie.. Så konstig dröm att man nästan kan tro att jag är gravid igen - vilket jag INTE är :P

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha! =) Vilken knäpp dröm! =)

2009-10-25 @ 20:09:12
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha. Var det jag eller någon annan?=) Hoppas du och familjen har det bra.

2009-10-28 @ 15:25:04
URL: http://www.sofie-andersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0