Charlie 1 månad!

Har haft fullt upp i hjärnan så glömde helt bort förra gången att säga att Charlie nu hunnit bli 1 månad gammal, redan!! :) Tiden går så fort och allt går så otroligt bra! Ersättnings"givandet" går jättebra. Dock så måste jag ju säga att Charlie inte riktigt suger ordentligt från bröstet nu, eller så har jag mycket mindre mjölk nu.. Men det är som att Charlie tänker "Kom igen, ge mig den riktiga maten nu" när jag alltid ammar före ersättningen. :) Så vi får se hur länge till man kör med det. Man ska inte göra allt så jäkla omständigt, speciellt inte när man har en bebis som VILL ta flaska och VILL ha ersättning!

Annars så har vi haft fullt upp imorse. Charlie bestämde sig för att vakna klockan 5.. mest troligt eftersom han blivit ganska snorig och det blir svårt för honom att andas.. Kasper var inte heller sen, utan han steg upp kring 6-tiden.. men det passade lika bra för min del eftersom han skulle vara på dagis kl 08:15 för fotografering. Så jag kunde i "lugn och ro" göra i ordning honom och sedan skicka iväg honom med Stefan! :) Ska bli spännande att se hur korten blir! Vi hann fara en snabb tripp till Kaspers farmor i onsdags för en akut-klippning! Kaspers frisyr hade en lite "Rod Stewart-varning"..

Idag har vi hunnit vara hos kusinerna Ebba o Agnes på förmiddagen! Det var så otroligt längesen vi träffades och lekte så jag o Kasper beslutade oss för att fara förbi en snabbis! :) Jag har inte varit där sen jag fått Charlie och jag fick mig en smärre chock då jag såg huset - Dom har hunnit å otroligt mycket på deras hus-utbyggnad! Det såg ut som ett helt annat hus! Så en stor eloge till denna familj som jobbar så hårt! :)

I helgen blir det "min helg" eftersom min underbara Veronica alias Vettan är hemma från Umeå! :) Så ikväll vankas det Poker i Stensjökullen och jag ska erkänna - Jag ska smutta på en god Bacardi Breezer!! :)


    


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Va!?Redan 1 månad! :)

Gud vad tiden går fort,så grattis lilla Charlie!

2009-09-25 @ 22:32:59
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grattis till er:)



Kramar Kusinen.

2009-09-26 @ 16:31:04
URL: http://forgivemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0