Dagens..

En snabb uppdatering här..

Vi har haft främmande i form av mina kusiner Carina o Linnea o deras respektive - mycket trevligt och tusen tack igen för de fina kläderna, speciellt fleecejackan och byxorna som kommer att bli klockrena nu då det blir kyligare ute!

Jag har fått Charlie att "poopa" idag efter 3 dagars uppehåll. Jag vet - kanske inte alls det mest intressantaste MEN ack så viktigt! Å det var inte liiiiite som kom!

Det går jättebra på dagis för Kasper och nästa vecka kan vi äntligen börja med 5 timmar/3 dar i veckan istället! Ska bli skönt! Kanske jag o Charlie hinner med en tur i stan nästa vecka! :)

Eventuellt så ska jag börja med ersättning till Charlie på kvällen.. har inte bestämt mig ännu, men det verkar som att han är väldigt missnöjd då - som att han har klunkat i sig det mesta under dagen och att det bara är smådropparna kvar på kvällen. Igår låg han vid bröstet från 18 till 22 och somnade inte förräns jag la mig brevid honom i sängen. Han var otroligt grinig men jag vet ju inte om det berodde på "bajseriet" eller om han var hungrig.. Just nu så sover han så kanske mjölken räcker ändå. Blir galen att inte veta - ibland önskar jag att mina bröst var genomskinliga så man kunde se hur mycket han får i sig och hur mycket som finns kvar! :P Nä, men som sagt - får se hur det blir med ersättningen här framöver..

That's it för idag! Ikväll så vankas det idol å kanske lite popcorn! Å näee, är inte sådär fotbollstokig så jag måste se matchen... men tv:n står på..


Kommentarer
Postat av: Magda

Hej Hej!

Jag skickade ett sms tidigare idag.. vet inte om det gick fram så därför meddelar jag här också, Det blir mammaträff hemma hos mig på Fredag, hoppas ni kan komma.

KRam

2009-09-10 @ 00:09:34
URL: http://vatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0