Garagerensning!

Först och främst - Höftkontrollen igår på Charlie gick jättebra! Han har stadiga och starka höfter enligt läkaren. Nu kanske man slipper sunderbyn för ett tag!

Idag vankas det i alla fall GARAGERENSNING. Har tänkt låna ett släp och fara iväg med en massa "skräp" Det blir en tripp både till soptippen och till Röda Korset.. Jag kan inte förstå hur man kan samla på sig en massa grejer på så kort tid.. tyckte det var nyss vi gjorde en sån här rensning.. Men,men.. förhoppningsvis så har vi ett fint, tomt garage innan kvällen :)

Kan ju även berätta att vi fått hem dom här papperna där man ska fylla i barnets fulla namn, så nu är vi lite stressade över att komma på två andrannamn till Charlie.. Jag är lite väl "noga" enligt Stefan som inte tycker att det spelar så stor roll - medan jag vill att andranamnen ska ha betydelse och gärna tas från någon person från släkten.. Så det första andrannamnet vi tagit är då självklart KENNET - efter min underbara pappa! Kasper heter ju LARS JOHN i andrannamn och då är Lars från Stefans pappa, därför blev det min pappas namns tur den här gången.. Men sen blir det svårare.. sitter och funderar på ALGOT (som stefan hatar, haha!) Det är efter Stefans gammelfarfar.. Enligt mig så klingade det ganska läckert - Algot Kenneth Charlie Svensson... Men det blir nog att dividera lite mer.. Gillar även ARNE efter min farfar.. Stefan tycker mest synd om Charlie :) Nä, vi får se om vi kör på John igen.. efter stefans farfar och min gammelmorfar.. Inte lätt!! Lovar att berätta sen vad vi valt! :)

Kommentarer
Postat av: Malla

Nellies höfter var också bra :)

Kul att träffa er igår!



Ha en bra helg

2009-09-11 @ 21:10:56
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Malla

Haha, det måste ha tagit ett tag om du kollat igenom så mkt :D Men tack, jag har rätt sjuk humor, å det är ju tur det :P



Jodu, hon är söt den här lilla Nellie :) Charlie med för den delen, fast jag tyckte Nellie såg ut som en jätte i jämförelse :D Vi vägde henne igår och hon väger strax över 4 kg nu!

2009-09-12 @ 15:36:14
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0