"Lugn" Söndag!

Så var helgen nästan över igen, hinner verkligen inte med nu för tiden! Idag har vi haft en lugn, mysig morgon, fast på något vis har jag ändå haft fullt upp! Håller på att tvätta för fullt, det är helt sjukt vad mycket tvätt man har nu! Kan ju delvis bero på att Charlie är en liten "kräk-bebis" som hinner spy ner alla bodys, filtar, kuddar m.m. Men det är ju delvis mitt och steffes fel eftersom vi inte hunnit träna upp reaktionsförmågan ännu :P

Idag händer nog inte så himla mycket.. Har tänkt planera in en dusch(!) och om jag hinner - platta håret! Har haft den planen i nästan 3 veckor nu men kanske idag så.. :) Kanske lustigt hur mycket ens hår kan påverka en dag! :)

Å nu avlsutar vi bloggandet för idag eftersom Charlie ropar!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Tack så mycket! Det är ju så himla viktigt att inte tar död på sitt liv för att det ska se så perfekt ut som möjligt. Jag tror att den perfekta fasaden i alldeles för många fall döljer många många sprickor...



Men nog tusan är det svårt att inte jämföra sig med "hon som är så duktig jämt". Fast visst är det väl bättre att vara lite mindre duktig och mycket lycklig än lite mindre lycklig men jävligt duktig ;)



Kramar/Anneli

2009-09-14 @ 13:59:07
URL: http://annelip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0