Sjuk..

Så var det dags för den typiska "höst-förkylningen".. Kasper vaknade imorse helt täpp i näsan och med en envis hosta.. Letade frenetiskt efter "slurpan" aka "snorsugen" men den har bestämt sig för att jäklas med mig och gömma sig. Tack och lov så nös Kasper och typ 1 kg tjockt, grönt snor kom ut! :P

Har även en liten Charlie som tjorvat hela natten! Oftast hjälper det med att ligga kvar i sängen och bara ta fram bröstet - men inte denna gång. Tror att det är magen som spökar eftersom han inte fått bajsa.. Men nu äntligen så sover han.. önskar bara att man själv kunde gå och lägga sig en stund men jag får vänta tills Kasper ska sova middag och verkligen hålla tummarna att Charlie vill sova då också! Det är inte lätt att vara en trött 2-barnsmamma :)

Måste ju även tillägga att jag såg att Patrick Swayze dött.. Sörjer lite grann eftersom jag var döööööökär i honom under min Dirty Dancing-period! Har nog sett den filmen 101 gånger, minst! :) Plus alla hans andra filmer som Point Break, Road House, Ghost m.m.

Nä, kanske man borde gå och göra någonting vettigt?!

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Hoppas att det inte blir något långvarigt för er...

Tar det lugnt efter en hektisk helg, men fantastiskt rolig! Har varit hos en väninna idag och gjort utflykt i skogen. Blev sedan lunch ute i solen. Har verkligen varit en härlig dag. Imorrn jobb igen...

Kram på er alla!

2009-09-15 @ 19:36:15
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Anna

Okej, jag antar att det är det medlet jag läst om. Men minns inte namnet på det nu.. Ska höra med bvc då jag ska dit på tisdag :)

Ja, jag vet... Är himla tjorvigt då dom inte kan säga samma saker. Men ska pröva inatt att inte ställa någon klocka och se hur länge lilla damen kan hålla sig själv.. :)

Och tack för kommentaren om förlossningsberättelsen!

2009-09-19 @ 15:34:07
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Jessica (AirSpirit83)

Lustigt att du också har skrivit om Patrik, har du sett mitt "lilla" inlägg om honom? Du nämns även ;)



http://minytajustnu.blogspot.com/2009/09/rip-patrik-swayze.html

2009-09-20 @ 23:13:41
URL: http://minytajustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0