Sköna söndag!

Så är helgen nästan över - det har gått alldeles för fort!

I fredags så var vi och spelade poker - skitta-skojj! :) Vi blev totalt 12 pers och jag slutade 4:a.. helt godkänt enligt mig, dock så missade jag pengavinsten. Tur att karln min vann ;P Avnjöt faktiskt en Bacardi Breezer och ett halvt glas öl och jag måste säga att det var ölen jag njöt mest av! :) Kände inte av alkoholen alls utan blev mest lite småtrött så det kändes som att jag likaväl hade kunnat dricka cola :)

Igår så hann vi träffa Veronica o Lennie en stund innan dom skulle iväg på fest. Så det blev lite spelande - "Från A till Ö" och "Galenpanna". Fick äran att agera "fyllechaffis" och skjutsade in festdeltagarna och då vi kom hem så gick jag direkt i säng - 22:30 en lördagkväll.. Men hade världens huvudvärk/migrän så det fanns inget annat att göra.

Idag mår jag - tack och lov - mycket bättre! Barnen är på gott humör och allt är tipptopp! :) Jag sitter och planerar lite inför dopet.. Har nu äntligen bokat Hortlax kyrka och Malmgården. Så det blir av den 22 november! Ska bara göra lite inbjudningskort (med Carolas hjälp) och skicka iväg dom, planera vad som ska bjudas på m.m. Vi måste även komma överens om vilka andranamn Charlie ska få - det är verkligen inte lätt! Men jag har fått reda på att både Stefans gammelfarfar och min hette Algot så jag kämpar för att "få igenom" det namnförslaget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0