Sovande grabbar!

Just nu sover båda mina pojkar så nu passar man på att varva ned framför datorn :) Dagarna känns faktiskt oändligt långa så tack och lov att man får besök då och då - som idag då min faster varit förbi med en massa fika! :) Det är som att alla är rädda för att komma och hälsa på. Som om dom är rädda för att störa.. Men det är ju bara trevligt att få sitta och surra och dricka kaffe och självklart: Få en ursäkt till att fika, haha! :) Det är ganska komiskt faktiskt hur mycket kaffe man pimplar i sig som nybliven mamma. Jag slutade dricka kaffe för ett år sen ungefär på grund av min kassa mage - men nu är det ett måste igen! Man är inte människa innan den första koppen kaffe! :)

Angående livmoderinfektionen.. Det börjar bli bättre, tror jag i alla fall. Har inte haft den där extrema smärtan nå inatt. I och för sig hade jag två "attacker" igår.. Men inget idag än så länge! Kanske pencillinet har börjat verka?! Förhoppningsvis så börjar det ljusna i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Krya på dig!

Vi ska hälsa på... snart. Nu har äntligen tjejerna blivit bättre... fast jag har också varit lite krasslig. Men kanske vi kan höras i helgen?



Kram

2009-09-02 @ 14:06:46
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Cissi

Vad skönt! Hoppas du blir helt frisk snart!'



Kraam!

2009-09-02 @ 16:29:53
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Magda

Va obehagligt det måste vara med sånna attacker..låter inte som en lek.. men hoppas du blir helt frisk snart..!



Krya på dej

2009-09-02 @ 23:59:14
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va obehagligt det måste vara med sånna attacker..låter inte som en lek.. men hoppas du blir helt frisk snart..!



Krya på dej

2009-09-02 @ 23:59:43
Postat av: Sofie

tack tack =) Men tyvärr så verkar det inte vilja komma ut nån bebis. Värkarna sätter aldrig igång på riktigt :( Men förhoppningsvis så har vi våran bebis på lör!

2009-09-03 @ 19:11:08
URL: http://sofiea85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0