Update; Umetripp.

Har verkligen varit seg vid datorn dom senaste dagarna så därför har det tagit tid för en uppdatering på bloggen - men nu så!

I helgen var vi som sagt i Umeå hos underbara Vettan. Hade otroligt roligt och skönt där! För att sammanfatta helgen; Vi har gått på stan/shoppat, ätit gott, spelat Wii, sovit länge, gått på stan/shoppat, ätit gott, haft partaj, sovit länge, gått på stan/shoppat. That's it! :)

Måste ju säga att det var längesen jag shoppade så här mycket! Å ändå gick det inte allt för mycket pengar tack vare presentkort, tillgodokort och en massa jäkla kuponger med 25-30 % på köpen. Jag var smart och förberedde mig väl inför trippen och rev ut allt jag såg i reklambladen och kastade ned dom direkt i väskan - å praktiskt taget alla gick åt! :) Köpte bland annat; 2 sommarklänningar till mig, 3 par skor, en t-shirt till steffe, presentpapper och servetter på lagerhaus (alla som känner mig väl vet om att det är ett måste). Till Kasper blev det en jacka, 3 t-shirts, 1 par byxor, 1 PoP-tröja, foppatofflor, stövlar och tennisdojor. Till Charlie blev det 3 bodys, 2 par jeans, 1 jacka, 1 par skor. Dock så ska vi prova skorna igen för det verkar ha blivit liiiiite för stort :) Å kan ju bara säga att 7 par skor - ni förstår väl att jag shoppat på skopunkten?! :)

Men nu är man som sagt hemma igen, med lite tajtare budget, och allt bara flyter på i vanlig takt. Har varit på massage, varit på kalas hos svägerskan, betalat räkningar, tvättat, lagat mat etc etc.... Kan ju även berätta att jag inte gått upp ett gram! Är supernöjd med tanke på helgens bravader! :)

Hmm, funderar på om ni vill ha bildbevis på allt det köpta.. Eftersom jag i vanliga fall inte är en storshoppare.. Så tror faktiskt jag ska springa iväg och ta lite bilder på allt som jag köpt så kanske ni tror mig ;) Men kan redan nu bjuda på lite bilder på oss tjejer och vår roliga kväll i Ume! (Har snott bilderna från Carola)

 

Inte ofta jag har utsläppt hår men eftersom Carola stajlade mig så fint så var jag som tvungen! :) Fast där kring 00:00-tiden så åkte det upp :P

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jäklarns vad du hittade fynd :) Vart lite avis nu...;)

2010-04-28 @ 08:59:43
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Det var riktigt roligt att ni kom ner!

2010-04-28 @ 10:26:47
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: Maria L

Jisses, vilken pingla du är! Supersnygg i håret och make upen!



Ha en fin valborg och hälsa familjen! / Maria

2010-04-30 @ 15:39:19
Postat av: Malla

Jättefina är ni! :) Minsann inte visste jag att det fanns skopunkten i Umeå?! Kul :)

Hoppas Charlies utslag är bättre. Nellies försvann efter 2 dar med hydro

2010-05-01 @ 10:41:12
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0