Blogger-i Blogger-a

Känns som att det var evigheter sen jag skrev nåt på bloggen men det har varit fullt upp med sjuka barn och revy-ande.. Men tack och lov så blev det bättre i helgen så vi har kunnat mysa på ordentligt. I lördags fick Kasper fara och sova över hos mormor och morfar bara hips vips och han verkade ha njutit i fulla dar. Han glömde snuttefilten hemma men den ville han inte att vi skulle komma med (steffe var i närheten) mest troligt på grund av att han var rädd att han skulle behöva följa med hem då :) Å jag fick besök av underbara Sandra som till vardags håller hus i ume. Så det hann bli en massa fika och surr - mest om bröllop - och det känns skönt att veta att man har en nära vän att ringa till om man behöver råd om allt möjligt kring detta :) Det enda lilla negativa från den här helgen är att jag och karln i huset har blivit snörvliga, hostiga och allmänt ont i hela kroppen men förhoppningsvis går det över snart..

Våra planer inför morgondagen är i alla fall att ta in julgranen och få den på plats. På dagen blir det pepparkaksbak med barnens farmor så man har rätta julstämningen inför kvällen då granen ska bli påklädd :)

Hade inte nå vettigare att säga just nu och tror faktiskt jag ska pensionära och gå och lägga mig snart - sådär runt 21-snåret - ovanligt? Naeeee.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0