Fridfull dag!

Sitter och dricker min första kopp kaffe för dagen och bara njuter. Steffe o Kasper är iväg för att byta lite trasiga leksaker på Barnens hus plus för att fynda en DVD på mellandagsrean och förhoppningsvis hittar vi en till bra pris :) Charlie leker på för fullt med sin nya bil och det känns som om det fortfarande är jul :) Dock så börjar mina shopping-nerver att rycka lite då mamma kom hit med några svarta snygga stövlar som hon köpt TILL MIG! 225 spänn - som fått - och det var det ju för mig - underbara mamma!! :) Men trodde jag skulle klara av att blunda för denna rea och inte bry mig men tji fick jag. Är grymt sugen på några nya smycken, klänningar/tunikor och diadem å kanske några nya sängkläder, handdukar osv.. Får se om man hinner in nå onsdag eller torsdag..

Tack vare julen så är dagarna inte riktigt i ordning ännu, visste knappt att det var måndag idag och *poff* så ringde telefonen - min BM - och sa att jag missat tiden hos henne. Pinsamt för en fullvuxen människa men tack och lov så gick det bra för denna gången att fixa p-pills över telefon. Å på tal om dessa p-pills. Vill verkligen inte "råka" bli med barn nu men eftersom det verkar som att alla får bebisar nu eller ska ha bebisar så har jag ett ENORMT sug efter en till. Men, men.. jag får bearbeta Steffe lite mer några år, skaffa ett bra betalt jobb och börja rita på hur man kan bygga ut huset först.. Tack och lov att det finns bebisar som man får låna och sniffa på under tiden :)

Kommentarer
Postat av: sandra L

Joo de värkligen många som fått babysar 2010 och kommer att få 2011.



gott nytt år till er

2011-01-02 @ 11:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0