Trerättersmiddag!

Idag vankas det Trerättersmiddag hos oss och det är svägerskan och karln hennes som är våra förhoppningsvis lyckliga gäster. Har tänkt att den s.k. menyn ska bli en överraskning så tyvärr kan jag inte säga vad det bjuds på MEN jag kan berätta att det är tre grejer som jag ALDRIG gjort förrut - men det lät gott och man kan ju aldrig veta om man inte provar. Efterrätten är då klar och jag är glad att det gått som det ska - fast följer man recepet så ska det ju banne mig bli bra. Nu får vi hoppas de andra gillar den bara :)

I går gjorde vi i alla fall det årliga pepparkakshuset och kasper har redan frågat hundraelva gånger om han får äta upp det nu. Men det blev ju rätt så fint med tanke på att ett barn har varit med och "designat" det :) I år blev det rosa/vit glasyr och det snajsade upp det hela rätt bra :)

Men nu har jag inte tid att sitta här och skriva då det ska hackas, skalas, stekas, vispas osv.... plus att man kanske borde piffa upp sig också! Å då man har två barn så är det bra om man försöker planera dagordningen så man har gott om tid med allt :) Hoppas ni där ute har en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Citronergula

Vilken fantastisk middag ni bjöd på i lördags!

Då menar jag ALLT, super gott!!!

Och trevligt, även om våra karlar som vanligt blev väl sjungväliga framåt kvällskvisten :)

Idag laddar vi för biljettförsäljningen. Mejlar jobblistan till dig alldeles strax!

Kram

2010-12-06 @ 10:34:10
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Leia ♥

Hoppas du får en fin måndag! :)

2010-12-06 @ 12:30:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0