Alla Hjärtans dag!

Idag har vi haft en riktigt mysig s.k. "kärleksdag" :) Började med att vi for till Pottan för lite korvgrillning, skoterkörning och bob-åkande i backen! Sen då vi kom hem så blev det tacos till middag med svärmor o kalle! Å då fick barnen lite hjärte-presenter i form av kläder, kalsonger, haklappar, tuttar m.m. Så egentligen var det ju till mig också! :) Måste ju också berätta att jag faktiskt fått 2 stycken alla hjärtans dag-paket av Steffe! Det är inte varje gång man får det så tro mig att jag blev chockad! En eltandborste och ett snyggt halsband från glitter :)

Imorgon blir det förhoppningsvis en snabbis på stan för att fixa lite inför 30-års festen... men det är inte "så bara" längre då man har två småpojkar så om jag har tur får jag någon barnvakt en timme eller två :) Ska även ringa BVC för att höra vad jag ska göra med Charlies utslag som han fått över HELA kroppen! Då jag var där i torsdags så trodde både läkaren och bm att det berodde på förkylningen men han håller ju för tusan på att klia ihjäl sig! Man riktigt ser hur han får ryck i benen av hur mycket det kliar! Så tror det är dags för nå kortison för att mildra det men vågar inte börja smörja utan "tillåtelse" av läkare/bm. Förhoppningsvis försvinner det snart!


Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Ja, vilken härlig dag det har varit! Fast jag tycker minsann lördagen också var rätt bra. Tom lite bättre väder. Och tänk vad roligt det är med skoter. Fast den kunde gärna fått vara lite yngre... skotern alltså!

2010-02-15 @ 16:33:30
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0