Bröllopsplanering!

Haha, fast inte mitt och Stefan då! :P

Ikväll har vi träffat Tomas & Carola och planerat lite kring deras bröllop till sommaren. Jag och Steffe har ju fått äran att både vara brudtärna och marsalk OCH även värdpar! Så det är tänkt att vi ska hjälpa till lite i planeringen deras plus planera lite själva. Kommer att bli skitskoj! :) Barnen har i alla fall busat som galningar ikväll och jag kan bara säga att det såg ut som att en orkan varit i Kaspers rum, i köket, vardagsrummet, gästrummet - ja, nästan överallt :) Men nu somnar då säkert Kasper gott i alla fall!

Tjing pling från mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra med treungar

Så kul med bröllop:)!

2010-02-04 @ 16:25:50
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: FURNISH.etc inredning & design

Vad roligt att vara med och planera ett bröllop!

2010-02-04 @ 22:10:49
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0