Igår var det vägning... igen!

Igår var det dags för vägning igen.. var lite orolig på grund av att jag unnat mig godis i helgen plus att vi åt ordentligt med tacos i söndags som sagt! Men tack och lov så stod vågen på 86 kg nu = -0,8 kg. Helt godkänt med tanke på att jag ändå äter goda saker! :) Så nu är mitt mål att få minst samma minus nästa måndag också. Dock så har jag fått den s.k. lingonveckan nu så känner mig både hängig och allmänt sugen på ALLT! Förhoppningsvis så går det över och kanske jag får ett motions-il istället :P

Annars så går allt i lugnets tecken. Tvättar, plockar, dricker kaffe, funderar på vad man skulle ha hittat på för middag idag.... Som vanligt helt enkelt :) Charlie är en gnällspik men tror att det beror på det kliande eksemet. Har märkt att om jag stryker honom ganska hårt över ryggen/kliar honom så lugnar han ned sig och somnar, i alla fall då han är övertrött :) Fick tyvärr inte tag på bvc idag.. Kunde inte låta bli att "skratta irriterat" (har ni gjort det nångång?!) På telefonsvararen säger bm att hela vårdcentralen har eftermiddagsmöte-tjosan och därför så har hon ingen telefonrådgivning denna förmiddag.. JAHA??!! Mötet är ju på eftermiddagen så varför inni h-vete kan hon inte svara i telefon på förmiddagen då??? Hon kanske tog sig en sovmorgon..........

Kommer även att bjuda på lite bilder senare idag eftersom jag tagit tummen ur och laddat in korten från kameran. Så snart så!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Snyggt jobbat Cicci! Du är superduktig!!

Ses senare! Kram!

2010-02-16 @ 10:49:48
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Malla

bra jobbat!! :)

2010-02-16 @ 10:53:39
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0