Western Farm imorgon!

Känns som att det är mycket som snurrar runt i mitt huvud nu! Den kommande 30-års festen är på första plats och sen blir det en till 30-årsfest för stefans släkt.. Så två fester under 1 månads tid! Tycker det är skitkul att planera men jag blir så förbenat stressad! Åsså är det ju som jag nämnt dags för bröllop till sommaren och det innefattar ju planering både för det OCH för den roliga möhippan! :)

Har också hunnit stressa upp mig över bantningen också, har haft en tuff vecka som innefattat att jag syndat = våffla med grädde, chokladkaka och säkert annat också som jag lyckats förtränga. Har tjuvvägt mig och jag har faktiskt ändå gått ned MEN eftersom vi sticker till Western Farm imorgon för att äta gott och dricka lite så kommer det nog att stå på plus på måndag! Tyckte jag var smart som bad att få vegetarisk mat istället för entrecote eller vad det nu var.. men då insåg jag ju att vegetarisk mat kan ju faktiskt vara feeeet.. Jaja, så länge jag inte proppar i mig hela förrätten och hela varmrätten och kanske bara tjuvsmakar efterrätten så kanske det går bra?! :P Nä, måste tänka på att jag ALDRIG är "ute i svängarna" nu för tiden så nu då jag äntligen ska göra nåt så borde jag väl slappna av och unna mig!

Idag blir det då i alla fall fredagsmys ändå. Främst för Kaspers skull, jag får väl sitta bredvid och dregla då han äter sin Tom&Jerry-påse :P Men lite god mat ska jag äta - en lightare variant av Flygande Jakob! Å nu ska jag gå och göra mig i ordning för att hälsa på fina faster! :)


Kommentarer
Postat av: Malla

Tjenamoss, så kul att få planera sånt, men förstår att det blir lite stressigt! Hur mkt har du gått ner nu? Och hur mkt har du planerat att få ned? Klart du måste få ha lite sämre veckor också, det tror jag alla har :)



Hoppas allt är bra med er!

2010-02-05 @ 10:04:13
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Cissi

Stressa inte ihjäl dig bara..jag är likadan själv..:P



Trevlig helg! =)



Kraaam!

2010-02-05 @ 13:23:06
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Magda

svar på din fråga:

Jaa vi har inte inbjudningslistan helt klar ännu.. men allt som allt tror ja att vi bjuder ca 80 pers.. men det blir säkert alltid något avhopp.



Va kul att få fara iväg och parta loss lite =)

Skulle själv vilja ut och svänga på häcken lite.. haha skämt å sido.. men ha det så trevligt !!

2010-02-05 @ 22:16:43
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ähh tänk inte på vägning, utan njut av en trevlig dag/kväll med mat,underhållning o trevligt sällskap:-)

2010-02-05 @ 22:45:20
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0