En snabb en..

En snabb uppdatering :)

Igår kväll var mamma och Linda här och hälsade på och busade med barnen.

Idag har jag ÄNTLIGEN tagit ned julgardinerna och all julbelysning. Medans jag gjorde detta så var Steffe och Kasper iväg och badade i badhuset och busade i sporthallen. I kväll har även Brorsan varit förbi och Carola varit här med Wille och Kevin och busat.

Imorgon ska jag äntligen träffa Ida och Felicia - var en evighet sedan! Ska bli jättekul att få surra ifatt och barnen få leka. Plus så har hon ju inte hunnit se Charlie ännu - så det var verkligen på tiden!! :)

Kan ju bara säga en sak - man blir otroligt social när man bantar. Man vill göra saker så man håller tankarna och händerna sysselsatta till fullo - allt för att skippa godistankar och annat syndigt :)

På måndag ska det vägas och då banne mig ska det stå minst - 2 kg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0