Hinner inte med...

..tiden går helt enkelt för fort! Här är det full rulle enligt mig.. känns som om jag lagar mat HELA tiden eftersom jag lagar "smal-mat" till mig och annat till pojkarna.. Å det här med bantning är verkligen ingen lek, det gäller att hela tiden ligga steget före och planera så man inte hinner bli för hungrig för då kommer det där förbaskade sötsuget! Men det går bra än så länge! :)

I går var jag, carola, linda, carina o carro och såg på underbara PITEREVYN! dom är så otroligt duktiga och snygga som vanligt ;) Tycker verkligen att ni som har chansen ska fara och se dom. Speciellt andra akten var bra - fylld med gamla godingar eftersom dom iår firar 10 år. Måste ju också säga att det var otroligt skönt att få vara barnledig i några timmar. Har inte varit det sedan Charlie skrämde upp oss och nu känns det gode bra ändå, man måste ju gå vidare nån gång :)

Annars så kan jag berätta att Charlie har börjat med smakportioner.. Nu kör vi mest med potatis, palsternacka, morötter, banangröt och så alla dessa söta fruktpuréer såklart som självklart är hans favoriter. Vågar dock inte ge alltför mycket och inte riktigt alla dagar eftersom jag tänker på hans bråck. Eftersom maten kan få honom förstoppad så vill jag inte riskera att han tar i för kung och fosterland då han bajsar så tarmarna ska sjunka ned ännu mer än det redan gör. Och på tal om bråcket så har vi nu fått en ny remiss till sunderbyn!! Den 28 januari så ska vi dit för en till undersökning och bokning av operation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0