stooooorm

Så började den väntade stormen.. Har hunnit vara iväg en snabbis på Ica Supermarket i stan som har 50 % på allt idag - dock var det mesta redan utrensat men kunde köpa servettter, ljus, ballonger och fiskedammset till Kaspers kalas i februari och hittade även några tuttar till Charlie plus nappar till flaskan. Sen blev det lite vit o mörk blockchoklad och torrsåser och schampo/balsam till både mig och barnen. Sen självklart godis också. Malacos smala variant till mig och sen en massa jäkla godis till Kasper som kommer att räcka i flera helger. Nu i efterhand så ångrar jag att jag inte köpte mer smarties som jag hade kunna ha i fiskedamms-godispåsarna men vi överlever nog :P

Sen bar det av till Coop där jag handlade en massa jäkla fläskfilé och kycklingfilé till den kommande 30-års festen och då jag kom hem så insåg jag att jag redan lagt ut runt 900 spänn på den här festen. Å då är det mycket man ha oköpt. Tur att jag delar med Carola i alla fall :)

Nä, jag skulle egentligen bara göra bort och betala alla jäkla räkningar nu... Så bäst man gör det!

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Hej!

Givetvis hjälper jag dig med att fixa nåt... fundera på vad och hör av dig.

Någon röra? Efterrätt?

Tjingeling// Petra

2010-01-27 @ 13:31:12
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Ingela

Ja, fester kan bli dyra. Men oftast är de SUPERtrevliga.

Saknar dig på jobbet

Kram

2010-01-27 @ 19:45:55
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0