Storlek 74

Har just varit och dragit fram Kaspers gamla kläder - stl 74 - som nu Charlie kan ha! Gud, vad tiden går fort!! I- och för sig kan han ju fortfarande ha stl 68 men samtidigt känns det onödigt att "slita o dra" över bodys hela tiden, bättre att ha lite för stora kläder enligt mig! :) Plus att begagnade kläder har ju oftast krymp litegrann pga tvätt så dom passar nog som en smäck!

Samtidigt har jag ju självklart plockat bort för små kläder och då har jag två olika högar.. "spara" och "loppis" och jag är väldigt stolt över mig själv eftersom loppis-högen är mycket större! Inser att jag inte kan spara allt och då Kasper o Charlie får barn så vill dom ju säkert lik förbenat inte ha 2007-2010 kläder, säkert skitfult o omodernt i deras ögon :P Men litegrann sparar jag för mammahjärtats skull :)

Nä, nu ska jag läsa lite bloggar innan Charlie vaknar och innan det är dags att hämta Kasper på dagis!

Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Vad duktigt du är med viktminskningen! Heja, heja vännen!

Kommer förbi med vår lillasyster om en liten stund. Nu ska jag skynda och handla för middag. Själv blir jag ju bjuden ikväll... mmm.

Kram/ Petra

2010-01-26 @ 15:51:29
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Magda

Jag blev inspirerad av dig.. så jag gick till förrådet och rotade fram lite kläder i strl 74.. håller med dig.. att slita och tränga är inte heller min melodi =)



Va kul att det går bra för dig och viktnedgången. För min del har det stått stilla, men jag har tagit tag i det i veckan.. synd bara på vädret nudå!!



Kram på er!

2010-01-27 @ 11:04:22
URL: http://vatto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0