Update..

Okej, liten snabb uppdatering då..

* Igår var en ledsen dag.. For med våran kisse Baltazar till djurkliniken och lät honom somna in. Väldigt ledsamt!
* Charlie har börjat dregla så otroligt mycket att han nu fått röda utslag under hakan - stackarn!
* I veckan fick vi hem en bröllopsinbjudan och det var från min kusin Linnea och hennes David. Så då blir det 2 SOMMARBRÖLLOP i år! :)
* Det har beslutats att det blir en resa för mig och stefan i år! Vi ska mest troligt på en weekend och då får vi se vars och när lite senare. Förhoppningsvis blir det Rom, Paris eller London om jag får som jag vill! :)
* Vi har även bokat in en liten tripp till Western Farm den 6 februari med hela PiteRevy-gänget!


Ikväll har steffe revy och jag ska fara till Carola och se lite film. Först var det tänkt att barnen skulle få följa med men så fick man barnvakt av mamma och pappa så det ska bli skönt att få "varva ned" lite efter en intensiv vecka.


Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Åh vad tråkigt att höra om Baltazar! Kan förstå att det känns jobbigt fast du gjorde det enda rätt. Stor kram

2010-01-15 @ 18:14:12
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0