Vägning!

Då är första vägningen avklarad och jag är supernöjd! Vågen visade på - 2,8 kg och nu håller jag bara tummarna att det fortsätter så här!

Annars så sitter jag bara och är helt seg! Somnade inte något före 03, har för mycket i tankarna!.. kasper börjar om dagis idag och vi har fått dom sämsta tiderna - 07:30-10:30 varje dag.. Vi sover ju oftast till minst 7:30!! men,men.. vad ska man göra?! Det är bara att gilla läget..

Måste även ringa djurkliniken idag för att boka in en tid för Baltazhar - våran kissekatt.. känns jättetråkigt och jag är jätteledsen men tyvärr måste vi nog låta honom somna in. Mest troligt så har han fått njursvikt, leversvikt eller diabetes, han har blivit jättekonstig, har magrat så inni sjutton och han är på jakt efter mat och vatten HELA tiden trots att han har både torrfoder och kattmat och vattten.. Pratade med veterinären tidigare förra veckan och dom tyckte det lät som det.. Det skulle dock kosta minst 1000 spänn för enbart ett blodprov och inte ens då finns någon säkerhet att han skulle överleva med medicin..  Usch, att man kan älska en katt så mycket?!! Vi skaffade honom då jag och stefan varit ihop i 1 år så han har ju hunnit bli 7,5 nu! Hjärtat känns tungt..

Nu vaknade Charlie så nu är det ersättningsdags!

Kommentarer
Postat av: Carola

Snyggt jobbat med nästan 3 kg på 1 vecka!



Ja, huvva, det är tråkigt att djur inte lever lika länge som en själv, men ni ser ju att han inte mår bra, så det är nog det bästa..



Du, kom på att jag har styrelsemöte ikväll! Damn! Hade jag glömt.. Ringer senare.

2010-01-11 @ 08:26:48
URL: http://blogg.cartom.se
Postat av: Jenny

Härligt jobbat! Min våg visade -2,9kg imorse, får man fråga hur du går till väga? Är det månne tro GI för dig också?:-)

2010-01-11 @ 09:03:56
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: Malla

Hörligt med vikten! Jag frågar som Jenny, vad kör du för "metod"?

Synd med katten dock...:(

2010-01-11 @ 09:18:07
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Cissi

Usch, vad tråkigt med katten...inte alls kul..Jockes familjs katt dog nu förra veckan efter 15 (!!!) år..det var inte kul..det är ju som att förlora en familjemedlem!



Ta hand om er, kraaaam!

2010-01-11 @ 15:30:11
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: vettanfettan;)

vad kul med vikten! Jag har mininvägning idag,hehe och ska nu ut på en långprommenad:) Hoppas allt är bra och gud vad tråkigt med ballen, men en katt med diabetes e inge skojj..:) KRam

2010-01-11 @ 18:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0