Bröllops-makeri!

Här på min blogg har det varit väldigt lugnt, nästan dött helt enkelt. Har haft fullt upp med att planera inför underbara Carola (å Tomas) bröllop å eftersom man - som nämnt tidigare - är både värdinna och brudtärna så är det inte bara en grej man ska fixa. Men hur mycket man än gör så kommer det mesta bli klart i sista minuten :P Kan ju även nämna att vi i lördags även var på 30-års fest då Ronny fyllde år (carolas bror). Så jag och stefan blev barnfria och for ut mot 'klubben' uti havsbadet och partade på litegrann. Var skitlängesen jag och steffe var iväg så där tillsammans så det var faktiskt riktigt, riktigt kul! :)

Å nu måste jag fortsätta med lite bröllopsgrejs så det blev bara en snabb update.. Men eftersom bröllopet är på lördag så kan ni ju vänta er ett inlägg efter det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0