Bröllopstankar!

Så var denna s.k. bröllopshelg över! I lördags var vi som sagt på min kusin Linneas bröllop! Underbart fint och väldigt trevlig dag och kväll! Efter detta bröllop började det snurra väldigt mycket kring Tomas och Carolas bröllop och eftersom jag är värdinna på deras bröllop så är det ju bara bra att man börjar grubbla och komma på saker till deras bröllopsfest! :) Så idag hade vi 4:a ett s.k. bröllopsmöte där vi gjorde lite planering m.m. Känns riktigt bra att man börjar komma igång med det nu då det BARA är drygt en månad kvar tills det smäller! Har även nu fått brudtärne-klänningen och jag fick då på mig den och den såg bra ut! Liiiite tajt över bysten men lite får man väl tåla?! ;) Å på tal om brösten.. i går så, tro det eller ej, lyckades jag bränna mig på ena bröstet med en ugnsplåt, så nu har man ett stort jäkla ärr där... ganska långt ner men har jag urringat så syns det tydligt. DET VÄRSTA ÄR att folk tror att det är min jäkla bröstvårta (!!!) eftersom den är format just som en halvmåne! Haha, tur man kan bjuda på skratt fast det är jäkligt fult! Ber till gudarna att ärret hinner försvinna lite innan bröllopet - annars är det inte bara ansiktet som ska sminkas över :P Om någon har något tips på att på brännsår/märken att försvinna så snälla säg!!


Underbara Linnéa & David


Kommentarer
Postat av: Ingela

Själv lyckades jag bränna mig på ena brösten när jag skulle bära ut en panna full med potatis och hett vatten, en midsommarafton. Blev infekterat, så jag fick åka till disktriktssköterskan. I dag syns bara ett litet pluttigt ärr. Så jag tror säkert att det ordnar sig för dig med.

2010-06-16 @ 20:22:02
URL: http://waterdrops.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0