Carolas Möhippa avklarad!

I helgen så hade vi ÄNTLIGEN "våran" möhippa för underbara Carola som ska gifta sig till sommaren (10 juli). Hon är min bästa vän och det kändes otroligt kul att både få fixa och planera denna dag/kväll och samtidigt få vara med och fira henne! :)

Har tyvärr inga bilder på detta eftersom jag valde att skippa kameran och fokusera på annat istället. Men om ni vill kan ni gå in på Carolas halvsyrra Cissi 's blogg å kika! :) Kan ju bara berätta kortfattat att först blev det RALLY sedan in till MAX för lunch, sedan lite SKATTJAKT och UPPGIFTER på stan/gallerian. Efter det blev det ett AFRO POWER DANCE-pass på korpen och sedan vidare till lokalen i stan för dusch/bastu/göra sig i ordning/middag/fest. Sedan for vi ut på Challenge (utgång för första gången på 4 år för mig). Kvällen avslutades för vissa i kvarnbäcken där några av oss tjejer sov över tillsammans, sedan söndag så blev det BIO med Sex and the City 2 - filmen! Jättebra avslutning på en rolig helg! :)

Sedan den här helgen har jag inte hunnit göra så mycket alls. Känner av lite magkatarr så det har blivit viloläge så fort jag fått en chans - förutom idag då jag insåg att det var tomt i "fika-lådan" i frysen så det blev att baka bullar och kakor! :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Så sjukt bra fixat och planerat av dig!! =)

2010-06-03 @ 07:20:32
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad kul ni verkar haft, kul att de ska gifta sig du får gratta henne från mig :) hoppas allt är bra....här är man tung och otymplig, packar för fullt flytten påbörjas ju på måndag :D

2010-06-03 @ 09:59:25
URL: http://danielsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0