Sommarlov!

Idag blev det sommarlov för Kasper - känns jäkligt skönt att slippa stressa till dagis varje morgon! Så nu hoppas vi på mycket sol så vi kan börja fara och bada varje dag istället! ;)

Kan ju även berätta att idag har jag fyndat en tv-bänk (valnöt) från EM. Ni som har PT kan se den på sista sidan. Så 1000 spänn istället för 6000 - känns väldigt bra! Hoppas den inte blir för stor bara :)

Sen hade jag tänkt ge lite Charlie-update också! Han har nu fått sin andra tand! Jippie! :) Även den där nere. Han har även BÖRJAT GÅ! Än så länge är det bara 3 steg då och då men han har blivit otroligt stadig och vågar mer och mer för varje dag. Jag gissar på att i slutet av sommaren så springer han fram :) Kan ju också meddela att nu ÄNTLIGEN är han bättre igen! Å jag kan garantera att på onsdag (BVC) så får jag se bättre siffror på vågen! :) Charlie blir fasiken 10 (!) månader på tisdag - kan inte fatta att det var så längesen jag födde honom, tiden går alldeles för fort! :)


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilket underbart kort på dina grabbar. Har oxå snart semester, men vi har några ringkvällar kvar och sedan ska jag städa ur mitt arbetsrum. Kramiz

2010-06-20 @ 19:45:51
URL: http://waterdrops.bloggplatsen.se
Postat av: Märta

Tack för kommentaren :D alltid kul att höra om tatueringarna, jasså google va sökte du på då ? :D kram

2010-06-21 @ 00:51:24
URL: http://mlundmark.blogg.se/
Postat av: Citronergula

Hej!

Snygga killarna är!

Nu får jag värsta längta abstinensen av mina flickor.

Tur att vi träffas snart...

Kram//Petra

2010-06-21 @ 12:51:02
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0