Varför är det så svårt??!

Förstår inte varför det är så jäkla svårt att gå och lägga sig i tid?! Att ta sig i kragen och bara gå och lägga sig i sängen! Man är trött mestadels av dagen och kvällen men då barnen väl somnat så blir man pigg som en lärka och ska bara se klart på tv, bara kolla internet en snabbis osv.., Så nu sitter jag här halv tolv på natten. Steffe jobbar imorgon så jag ska upp med barnen och jag gissar på att det blir 06:30 som vanligt. Imorgon så vankas det även bröllop för min kusin Linnea och hennes David. Ska bli jättekul! Var inne i stan i går och shoppade 3 klänningar så vi får se vilken det blir :)

Har ju inte hunnit med att berätta att ÄNTLIGEN har vi oljat in altanen våran! Det var på tiden för det hade nästan börjat spricka lite grann. Men nu så! :) Har även inhandlat en stor studsmatta till Kasper - hans favorit nu för tiden, utemöbler från jysk, solsäng och så trälådor inför framtida trädgårdslandet. Så nu är man X kronor fattigare men samtidigt så behövdes det ju! Tack och lov för att vi fick tillbaka på skatten :) Känns otroligt kul att få i ordning ute lite grann, trots att vi har MYCKET kvar att göra. Men nu ser man äntligen ljuset och förhoppningsvis så får vi snart bortfixat våra s.k. klinkershögar från tomten och får göra i ordning gången in till huset och ny bro. Å icke att förglömma det jag längtar otroligt mycket till - grillplatsen! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Jag håller med, varför är det så svårt? Vi är så dåliga på att komma i säng i tid.



Åh så härligt med hus, speciellt nu på sommaren. Synd vi inte sågs på klassåterträffen, saknade ju dig!

2010-06-14 @ 07:05:27
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0