Updatering 30-årsfest m.m.

Så var det över! Massor av fixande och matlagning och så var det över på en kväll! Men vilken kväll det var! Det var skitskoj och alla verkar då ha haft kul! Vi bjöd på en underbart god buffé och dom 30-åriga grabbarna var supernöjda med kvällen som bland annat underhölls av vissa som sjöng karaoke. Steffe tog mig på orden då jag sagt att det var hans sista chans att få vara ordentligt bakis en söndag så han drack liiiiite för mycket och avslutade kvällen med att sova på toan - men man fyller ju bara 30 år en gång! ;) Men tack alla ni som var med denna kväll! Hoppas ni hade lika roligt som oss! 

Bjuder på en bild på karlarna när dom kom till festen! Det är tur jag älskar min Stefan och att han alltid är vacker i mina ögon oavsett vad han har på sig ;) Jag har en bild på baksidan (läs: stringen) också men tror jag låter er slippa den! :)




ps/ Måste ju också ha ett litet inlägg om mitt älskade Melodifestivalen som jag fick se en dag senare än vissa. ANNA BERGENDAHL - vilken underbar röst! Å låten! Fick rysningar och nästan tårar i ögonen! Vet inte vad jag hade gjort om hon inte hade tagit sig till final! Så snälla, rösta på henne i finalen, jag vill verkligen se henne representera Sverige i ESC!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!



kul att du hittade till min blogg :D jo det går bara fint, är trött och har värk i fogarna jo jag beställde ett sådant bälte hjälper någolunda i alla fall :D



Men det funkar allt går framåt och så....



Kul att du lämna ett avtryck



kramen

2010-03-02 @ 07:55:20
URL: http://danielsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0