Onsdag...

Dagarna går fort! Idag har jag varit med Charlie på BVC - på egen begäran. Eftersom han varit så sjuk med feber, diarré och dålig matlust så är han ju "spemager" och liiiite orolig blir man alltid i mammahjärtat. Så idag har vi vägt och mätt honom och pratat om maten. Han väger nu 8270 g och har alltså gått upp 170 g på en månad - INTE mycket men vad gör man då han är sjuk.. Men från och med nu blir det stora klickar smör i maten och jag ska kämpa på att få honom att äta välling istället för ersättning. Så förhoppningsvis går han upp ännu mer i vikt då! :)

Annars så händer det inget speciellt. Viktmässigt så ligger jag nu på -10,5 kg totalt. Alltså 82 kg. Så det går neråt hela tiden fast dock i saktare takt - tack vare att jag unnar mig samtidigt. I måndags hann jag med en powerwalk med underbara Carola och Barbro och igår, tro det eller ej, var jag ute och powerwalkade OCH joggade! Jag kan INTE jogga men igår gick det helt okej speciellt då jag kör med intervaller. :)


UNDERBARA BARN:

  


Kommentarer
Postat av: CitronerGula

Du är så duktig som kämpar på - hur har det gått med klänningarna förresten?



Sötprinsar säger jag!

Vi ses på fredag!



Kram//Petra

2010-05-26 @ 13:51:26
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Cissi

Åh, vad du är duktig! Ja, man måste ju fasen unna sig godsaker, annars ger det ju absolut ingenting!!



Dina söner är så söta, helt sjukt!! =)

2010-05-26 @ 15:19:27
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0