Pollenallergi, Eksem, Diarré osv osv osv..

Känns som att det är en ond cirkel med okrya barn här hos oss.. Charlie har haft feber igen.. resulterade i att eksemen blev ännu värre.. plus att han började äta dåligt igen och "diarréa" så fort han fått i sig nåt.  Värmen gör det ju inte bättre heller precis - Tror jag är den enda som klagat på solen dessa dagar..

Kasper har kliat ögonen, snorat och nyst hela veckan - så igår ringde vi vårdcentralen så vi ska dit imorgon och kolla upp om det är det vi tror det är - Pollenallergi. Eftersom Steffe har det och det är ärftligt så tippar vi på det. Kasper har det väldigt jobbigt och det är väldigt svårt (läs;omöjligt) att hålla honom inne då det är så fint väder ute. Men förhoppningsvis så får han nån medicin eller ögondroppar trots sin unga ålder.

Så här är det fullt upp helt enkelt. Å nu var rasten min slut så det är bäst jag går och bär lite barn..  ;P



Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva..inge kul alls..



Då är vi två som klagar lite på solen ;) ;)

2010-05-20 @ 18:48:08
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Carola

Huvva då, hoppas det bara är vanlig förkylning..

Jag är då snorig i jävlig, jobbigt värre!

Puss

2010-05-20 @ 23:28:35
URL: http://Carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: Ingela

Jag har oxå klagat på solen. Värmen och solen gör att vi inte kunnat fortsätta måla på huset, men i lördags blev det bättre så då blev det måla av. I dag däremot har vi vilat och besökt stugan.

2010-05-23 @ 18:26:12
URL: http://waterdrops.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0