Ikea!

Eftersom jag har underbara Linda som ska på IKEA så har jag ju självklart gjort en lista på vad jag vill att hon köper åt mig! Å enklast är ju att sätta ut bilder här så hon lätt kan kolla upp det genom telefonen då hon är i Haparanda! Känner mig mäkta stolt över att jag var så smart, haha! :)

TJUSIG
Hängare med 5 krokar
89 kr




KUSINER
Sänglåda
69 kr
(OBS! 2 st)


DUKTIG
Frukostset, 15 delar
79 kr



DUKTIG
Dessertset, 18 delar
79 kr


KUSINER
Låda
49 kr
(OBS!! 2 st)



DUKTIG
Gryt-/ stek-/ kastrullset 4 delar
99 kr
 

Kommentarer
Postat av: Citronergula

Jag vill också shoppa på Ikea... fusk!

Men åh så roligt - blir det julklappar till pojkarna eller lite höst överraskning?



Tjingeling// Petra

2010-10-19 @ 16:47:58
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0