Nåt vettigt?!

Har inte känt att jag har haft något vettigt att skriva på senaste tiden så jag har låtit bli. Men känner ju ändå att jag kan uppdatera med att:

* Charlie fick MVG hos tandläkaren, fast då har han ju bara 4 tänder i och för sig :P
* På Ikea fanns bara klädhängaren och barn-kastrullerna, jäkla Haparanda.. så blir nog en vända innan jul!
* Steffe har varit ledig torsdag och idag så vi får verkligen lååååånghelg och det är så förbaskat skönt! Kasper har till och med fått vara hemma från dagis dessa dagar bara för att vi ville mysa tillsammans! :)

Thats it för tillfället i alla fall! Imorgon vankas loppis mest troligt om inte Charlie har feber som han haft i morse. Steffe ska på 30-års fest som jag tyvärr avbokade pga C's feber men jag får överleva och vänta tills nästa helg då underbara Vettan kommer hem och vi tjejer ska ha nåt hålligång av nåt slag! :)

Hoppas ni alla får en härlig helg! Å hoppas också att det inte kommer nå mer snö! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0