sköna/osköna fredag!

Idag har man röda veckan - ont i magen/ryggen, uppsvälld hals - ont att svälja, ont i huvudet - för lite sömn.

Livet leker helt enkelt, eller?! Men tack vare en underbar mamma som kom så fick jag faktiskt lägga mig ner och vila idag. En av världens bästa mamma/mormor och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne! :)

Just nu väntar vi på att mannen i huset ska komma hem från jobbet. Jag funderar på köpes-mat eller att hitta på något med kycklingfilé. Får se. Barnen är söta och myser i soffan framför tv:n och Kasper har faktiskt fått smarties att smaska på. Sköna fredag, tack och lov! :)

En ohärlig känsla i kroppen, en jättehärlig känsla i själen. Trevlig helg på er allihopa! :)





Kommentarer
Postat av: Carola

Halloj babe! Några planer för imorn kväll, lördag? Ska Stefan på pokern? Kramen!

2010-10-08 @ 22:06:48
URL: http://Carolakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0