Fredag igen!

Så var det redan helg igen och vi har jäklat ossit inplanerat. Känns skönt att bara ta det lugnt men samtidigt så är det lätt att det slinker ned en godispåse och annat onyttigt när man då handlar... Men har då hunnit med en liten promenad idag så det känns rätt okej :) Sitter förresten med ett vinglas i handen och försöker fantisera mig bort att jag är utomlands som Carola eller bara i Stockholm som Vettan :P Fast i och med denna avundsjuka så har jag faktiskt tagit tag i mig själv och bokat in en resa ner till Ume/Vettan nästa helg! Så förhoppningsvis har jag lite pengar då så jag kan shoppa loss lite, speciellt i butiker vi inte har här som exempelvis Polarn o pyret, Lagerhaus o Åhlens :) Nä, det här blev en jättekort uppdatering men nu börjar ju IDOL :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0