Seeeeeg..

Känner mig otroligt seg efter Charlies tjorvande på natten och tidig morgon varje dag. Känner att låsningarna i ryggen har börjat smyga sig tillbaka och är inte alls sugen på att börja "banta" nu... men imorgon ska jag fasiken ta tag i promenaderna och har redan bokat in en tid med Carola imorgon kväll! Men helgen har då gått väldigt fort, Kasper och Steffe var iväg långt åt tjottahejti på L's stuga och fiskade hela lördagen, vi hade kattvisning med svärmors katter, Carola o pojkarna kom förbi på kvällen och idag var vi iväg hela familjen och badade på badhuset och sen vidare till mamma och pappa för lite palt. Typ that's it för i helgen.  :)

Kommentarer
Postat av: Citronergula

Åh så gott med palt - det är jag riktigt sugen på!

Fick höra igår att det blir höst bröllop! Det blir fantastiskt trevligt - jag längtar redan!!!

Kommer senare idag med brudarna. Visst har jag sagt att du är en livs levande ängel. Tack snälla!!!



Kram//Petra

2010-09-13 @ 10:13:51
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0