Snabb redovisning av måndagen

Detta har vi gjort idag:

* Dödat en massa getingar + 1 äcklig spyfluga!
* Lekt ute i sommarvärmen på förmiddagen (sandlådan)
* Lekt ute på kvällen (studsmatta, gunga o lekpark)
* Ätit blodpudding (barnen gillar det, själv får jag tvinga i mig det)
* Tittat på gamla videor på Kasper som bebis
* Jag o Charlie har hälsat på "gammelmormor"
* Kämpat med en trotsig 3-åring som vill sova middag kl 16 fast han inte får.
* Postat en massa "viktiga" brev, bl.a. dagisansökan för Charlie.
* Hämtat ut ett paket från H&M (fleecekläder o långkalsonger typ)
* Fått besök av Linda på eftermiddagen.

Detta har jag INTE gjort idag:

* Tvättat
* Städat
* Diskat
* Plockat undan

 Och jag kan ju bara säga att om jag hoppar över detta bara en endaste dag så ser det ut som en svinstia. Fy bubblan va lessamt det kommer att bli att vakna imorgon MEN samtidigt är det faktiskt skönt med en s.k. vilodag nån gång! :P

Kommentarer
Postat av: Cissi

HELT RÄTT med vilo-dag!!!! Fortsätt med det! ;)

2010-09-08 @ 11:22:17
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0