Påsken var snabb i år!

Har knappt hunnit med att det varit påsk. Skärtorsdagen var enbart fylld med kalas då jag fyllde sjutton.. eller typ tjugosju men vem räknar??!! ;) Fick härligt främmande och fick finfina presenter trots att man blivit så gammal! För er som är nyfikna kan jag rabbla upp; vårjacka, wokpanna för grillen, kryddsax, sprits, väska, gardiner, jalusin, hårtrimmare, ljus, litet kakfat och det bästa av allt av min mormor - kåldolmar - som jag älskat sen jag var liten!! :) Fredagen for vi till underbara svärmor och karl för lite ute-mys som "påskägg-skattjakt". Barnen lekte och de äldre njöt i solen plus tog promenader och grillade korv/fikade. På kvällen begav vi oss hemåt igen eftersom det vankades jobb för min del lördag och söndag. Lyxigt värre igår då jag direkt efter mitt 10-timmars pass fick veta att vi var bjudna på grillat hos svägerskan. Barnen lekte ute och var hur underbara som helst och kvällen avslutades med charader! :) Idag är den sista påskdagen och då ska vi äntligen få "äkta" påskmat hos mamma och pappa. Å få mysa med lilla Alice är ju inte heller helt fel! :)

Det var påsk-uppdateringen - då vet ni! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0