Update - som vanligt :)

Kan ju börja med att säga nej - vi är inte riktigt friska ännu. Jäkla host-elände. Fast det är då i alla fall på bättringsväg för barnen tack och lov! Men i och med att Kasper inte börjat äta ordentligt ännu och Charlie fortfarande är lite orolig på natten så har dom varit hemma från dagis hela veckan. Är själv drabbad av envis hosta men jag överlever.

Snabb update är i alla fall att i veckan har jag jobbat 2 nätter på öjagården och det var faktiskt hur kul som helst att vara tillbaka! Imorgon vankas det snabb intro på ett nytt ställe där jag ska jobba extra, bland annat på onsdag, och direkt efteråt så beger jag mig till Pite Havsbad tillsammans med Stefan och resten av Revy-gänget för lite bad, spa, middag, show och övernattning. Ska bli så himla kul att få fara iväg och göra något då man varit inne med sjuka barn sedan mitten av januari nästan.

Kan ju även berätta att jag i förrgår köpte min allra första "Bröllops-tidning" och har nu fått lite mera inspiration och liiiiite mera pirr i magen. Så nu får vi ta oss i kragen och fara in och kolla på lite ringar och dylikt så man i alla fall har ett humm av vad man vill ha! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har en award hos mig!:-)

2011-02-11 @ 11:22:19
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: Citronergula

Oh vad spännande!

Och tänk bara när du ska titta på klänningen!!!

2011-02-11 @ 11:26:48
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0