Tror jag blivit seg...

.. på att göra uppdateringar på bloggen. I veckan har det varit fullt upp med inskolning på dagis och jag måste säga att det går så otroligt himla bra!! :) Charlie och Kasper vill knappt fara hem och det är ju ett riktigt bra betyg! Var lite nervös då Charlie skulle äta lunch där för första gången idag och vi insåg att det var soppa som han aldrig ätit tidigare - men det visade sig bli en succé det också! :)

Kan ju även berätta att då jag kom hem idag så överraskade Stefan och mamma mig med att ha gjort om helt och hållet i vardagsrummet - ser ut som ett helt nytt ett! Nya gardiner, nya tavlor, nya spotlights, nytt sidobord till soffan plus en massa smådetaljer och detalj-färgen är lila/plommonlila. Blev riktigt fräscht och snyggt, ska ta bilder sen så ni får se! :)

Annars så har det inte hänt så mycket.. Revyn rullar på som vanligt och biljetterna går åt fort, så ni som vill se årets revy måste inhandla biljetter nu medan det finns kvar! :)

Å avslutningsvis kan jag uppdatera att på bebisfronten kan jag nu gratta Steffes kusin R som fick en liten pojke och min tremänning A som också fick en pojk. Tror pojkligan leder just nu men vet att det kommer minst en liten tös till våren! :) Å som sagt, JA - jag är bebissjuk nu för tiden, speciellt då Charlie börjat på dagis och man insett hur stor han verkligen blivit! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Shit vad tiden går... =) Men så himla kul att dom trivs...Det är ju min värsta mardröm att måste lämna Neo om han skulle stor-tjuta varje gång! Tur det är 7 månader kvar, hinner jag förbereda mig :P



Trevlig helg!! Kraaam! =)

2011-01-14 @ 05:47:58
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: vettan

Spännande med båda på dagismen tur det går bra:)

Ja du måste ju uppdatera liite oftare så jag vet vad som händer uppe i norr:)

Jag har då inget bäbissug än så du vet,haha!

2011-01-14 @ 22:51:08
URL: http://zimones.blogg.se/
Postat av: Citronergula

Tänk så bra det går med lillgrabben - han är verkligen bara sötast! Vi längtar faktiskt lite efter pojkarna - men håller oss på replängds avstånd någon dag till, bara utifall att :)



Kram

2011-01-18 @ 11:20:34
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0