Luleå-dag!

Idag for jag och Stefan iväg för att beställa/designa lite ringar hos guldsmeden. Det blev inte den ring jag först bestämt mig för utan en helt annan och trots att det känns nervöst att jag just valt ut en ring jag ska bära resten av mitt liv så känns det faktiskt helt underbart och jag är 100 % nöjd! Det blev en stilren och enkel ring men små diamanter på själva vigselringen medan den andra är helt blank. Allt i vitt guld. Känns som att det var en evighet sedan jag bar ring eftersom jag kapade sönder förlovningsringen 2007 då jag trodde jag skulle passa i den efter att jag fött Kasper - tji fick jag och mina extrakilon. Men snart så blir jag ringbärare igen!!! :)

Imorgon blir det ännu mer bröllopsfix för då ska vi försöka boka in en tid med cateringen vi ska ha och försöka komponera en "meny" - borde inte vara alltför svårt då vi ska ha buffé och självklart väljer det vi tycker om ;) Sen ska vi även beställa tårtor och bestämma hur dom ska se ut. Hoppas bara våran "favorit-tårtbakerska" har tid för oss :)

Känns lite  tråkigt att jag inte "kan" ge er en sneakpeak men jag tror jag vill vänta till den stora dagen faktiskt! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för bröllopsinbjudan, de var mycket snygga kort! Vi ser fram emot erat bröllop!! :) Kram

2011-06-25 @ 19:31:01
URL: http://mariamajastenberg.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej hej! Vad härligt med bröllop! Tror på att köpa paraply för då blir det bra väder, jag behövde aldrig använda det :) Det är i alla fall kvar så det är bara ringa om du vill komma och hämta det, vi bor ju på djupviken numera. 0706070492. Lycka till med förberedelserna!

2011-07-07 @ 22:38:10
URL: http://oursideoftown.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0