Jag frestar er!

Frestning på hög nivå. Idag blev det bakning på schemat och jag bestämde mig för att testa något nytt. Såg ett recept på "Norris Smörbullar" bakom ett mjölkpaket så det blev testning. Men nu måste jag ju erkänna att jag inte smakat dom själv ännu men enligt säkra källor så var dom goda. Utseendemässigt så skulle väl smöret fara ner lite mer i ett s.k. hål men tycker ändå dom såg rätt så goda ut! Gjorden även Kaspers favoritkaka, en s.k. Fransk Kladdkaka men den görs rätt så ofta här hemma så det blev inga kort där. :) Var verkligen klockrent att ha bakdag idag eftersom "poff" så hade vi främmande där kring 10-tiden och det är alltid kul att få bjuda på nybakat :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0