Och det VAR ljust..

..några dagar.. MEN så fick Kasper feber igen i fredags.. hade feber hela helgen vilket resulterade i att inga barn kom på Kaspers kalas - MEN - som tur var kom många vuxna så vi firade våran stora, stora kille i alla fall! Ska lägga upp bilder sen från en sjuk, men jäkligt glad kille sen! :) I alla fall så behöll jag barnen hemma från dagis i måndags både för att Kasper skulle få hinna samla kraft men självklart även för att det var hans födelsedag :) Sen har jag varit på jobbmöte och skrivit under lite papper och i går var jag och fick introduktion på mitt andra (eller typ 3:e) nya "vikarie-jobb", och det har varit jättekul! :) Mindre kul var att Charlie nu har feber - men är ni chockade?! Inte jag i alla fall, så nu är det att vara hemma och kurera sig och förhoppningsvis är barnen friska i helgen så man kan ha barnkalas och kanske få vara ute och köra skoter/grilla korv. Men nu för tiden vågar man ju knappt planera in något då man inte vet hur friska eller sjuka man är.

Det var uppdateringen för den här gången. Nästa gång lovar jag att inlägget ska vara mer positivt :)

/Ps. Maten vi gjorde i lördags blev gooooood! Förrätten var en stor succé och det blir absolut att göra den igen! Tobleronepannacottan tyckte dom andra var riktigt god medan jag hellre bara hade ätit toblerone eller vanlig pannacotta - tyckte den kändes som nån hård chokladpudding. OM det blir att göra den igen så blir det minst 1 gelatinblad mindre. Men som sagt, mätta och belåtna blev vi, gånger 10! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Åhh håller tummarna stenhårt att de kryar på sig båda två!

2011-03-03 @ 12:05:16
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: CitronerGula

Det både låter och ser smarrigt ut på bilderna, så det var det garanterat!

Vi måste ju få komma någon dag med vårt stora paket och gratta storkillen! Men vi håller oss ifrån lite när febern är kvar...

Ha en fantastisk helg!

Kram// Petra



2011-03-04 @ 08:15:40
URL: http://www.citroner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0