Redan onsdag!

Idag har det stressats på men ack vad man har hunnit mycket. Vi har äntligen varit och provat ringar och fastade för 2 varianter, varav den ena var mer en dröm då priset sprang iväg nå så jäkulskt.. Men det blev då bestämt att det blir vitt guld och dom blir mer "kantiga" än runda i utseendet. :) Men ska ta en tripp till luleå för att kolla in vad guldsmeden där har att säga innan vi bestämmer oss.

Sen så blev det besök på cinderella där jag provade runt 8 klänningar, bland annat 1 som satt jättebra men inte riktigt vad jag tänkt mig, 1 som satt skitfult på mig, 1 som kändes lite för "enkel" och så KABOOM så kom den, den här känslan och woow-et. En härlig, underbar klänning och det var liksom bara den som gällde helt plötsligt. Hade även tur att den var för uthyrning så jag bokade den direkt och sparade 2000 kr då jag slapp köpa den. :) Ska dock in och prova den igen om några veckor fast med lite "bling bling"  å skor så man får se den lite mer i helhet! Å hittade faktiskt en underbar "hår/diamant-klämma" som jag blev förälskad i plus ett par snö-örhängen som mest troligt kommer att bäras till :)

Känns som att den här bloggen mer och mer förvandlas till en bröllopsblogg men lovar, ska inte bridezilla er för mycket! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Cicci! Skickar nu med denna kommentar en liten bloggutmaning. Du kan kolla upp utmaningen på min blogg.

2011-05-24 @ 19:16:10
URL: http://minytajustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0