Skor!

Jag är en person som alltid passar på och nu då mamma ska iväg till umeå i helgen så passar jag ju självklart på att skicka med en beställning på skor till barnen från skopunkten! För att göra det enkelt för henne så kör vi ett inlägg här på bloggen på hur skorna ser ut och kostar. Förhoppningsvis så får hon hjälp av vettan med både internet och sen hitta skorna i affären ;)

  


 

Första skorna ska dom få båda två eftersom jag hade tänkt att dom skulle få ha dom på bröllopet. Så en storlek 28 och en storlek 24, tack! :) Sen andra paret är till Kasper (stl 28) och det tredje paret är till Charlie (stl 24). Alla skor kostar 179:-/st. Sen funderar jag även på dom underbara "foppa-tofflorna" men dom vet ju alla hur dom ser ut så.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0