I'm alive!

Tänkte bara kika in, visa att jag lever och skriva några rader!
Livet rullar på som vanligt, jobbar på ordentligt, planerar julklappsinköp och vinterklädsinköp som säkert dom flesta av er andra har gjort eller gör. Laddar inför nästa veckas tripp till Stockholm då arbetskompisarna och jag ska på utbildning i 2 dagar, kommer både att bli jätteintressant och skittakul :) Annars är det även fullt upp under Revy-tiderna, ibland känns det som man knappt har karln hemma, men det ger ju mig bara chans att se "tönt-serier" på datorn som Gossip girl, true blood, desperate housewives, greys anatomy, 90210 etc etc etc... :P Plus den nya drogen, word feud :)
Har nu äntligen fått våra bröllopsbilder! Är sjukt nöjd trots att jag hatar att hamna på bild! Så nu är det bara att välja ut vilken som ska in i tidningen och vilka bilder som ska upp på väggen och vilka som ska i album.. plus vilka som ska på tackkortet som vi borde börja skicka ut nu innan jul! :)
Sen vill jag ju bara säga - det märks att man blir äldre, 30-års fester HELA tiden. Har nyss varit i Ume på 30-års fest med arsenal-tema och den 26 november smäller det igen och då även nån sorts maskeradutstyrsel - Rooooligt :) Däremot missade jag en annan 30-årings fest i helgen då jag jobbade - men det är ju så ibland.
Det var då allt för nu.. tjing bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0