Update INNAN helgen ;)

Måste först och främst tipsa om ett underbart fint, BILLIGT nagellack (39,90:-) som jag inte kunde låta bli att köpa på H&M igår!
Skitfina färger och det torkade extremt fort trots att jag först körde silver och så sen glitter på det. Kanske inte det mest hållbara då det börjat släppa lite längst upp mot sidorna men det har andra, dyrare nagellack jag provat också gjort. Men jag kör oftast nagellack då jag ska nånstans, alltså göra nåt speciellt, och då behöver det inte hålla så mkt längre, så länge det är SNYGGT! :) Like it!
Sen tänkte jag även tipsa er som har småpojkar som är Star Wars-fantaster! Fick hemskickat 30% på lindex shop igår så idag gick jag in för att kolla.. Dom har fått in 1 tröja, 1 tshirt och 1 pyjamas i SW så visade Kasper och han bara skrek! :) Så klickade hem det fort som tusan och sa att han får det i present då han fyller år på tisdag :) Det bästa är att man inte behöver betala frakt om man hämtar det i lindexbutik plus att man kan betala direkt genom internetbanken och spara den där extra summan dom tar vid faktura! Lovely! :)
T-shirt Vit T-shirt Blå Pyjamas Grå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0