Allt möjligt - deluxe!

Här är allt som vanligt igen - rutinerna kom snabbt tillbaka och nu är det mest jobb/dagis/matlagning/städning som gäller.. eller städning, njaee, huset ser ut som ett bombnedslag enlig mig MEN är ledig fredag-söndag så det ska väl hinnas med då!
I helgen blir det även att fara och se innebandycup då barnens kusin E ska spela och sen söndag blir det kalas för barnens tremänning K som fyller 4 år! Resten av tiden ska bestå av enbart mys! Eller javisst ja, Carola ska komma å färga håret på mig och förhoppningsvis kan moster komma å klippa sen :) Hade en klipptid hos min underbara frisörska Ann-sofie i december men blev sjuk å sen bokade jag in 20 januari men det blev jobb istället den dagen så nu har jag gett upp för tillfället - så länge man har andra i sin närhet som kan hjälpa en på traven så blir nog resultatet minst lika bra! Och billigare dessutom! :)
Sitter även och funderar på Kaspers kalas fastän det inte är förrän i slutet av februari.. Men det är ju faktiskt så att Kasper ska få ha sitt första "dagiskalas" och som mamma vill jag banne mig göra det fantastiskt och minnesvärt.. Han vill ha Star Wars-kalas och det ska han banne mig få trots att det blir några 100-lappar dyrare.. Blir tallrikar, muggar, servetter, godispåsar, tårta, ballonger i SW-tema och tro mig, det är inte billigt! Men jag unnar honom det denna gång! Hoppas bara inte dom andra föräldrarna tycker att jag gått "over the top" :)
Nä, kasta barnen i säng nu och sedan varva ned och ladda för morgondagens 12-timmars pass! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Ahlqvist

Så länge du inte blir som mammorna på kanalen TLC som betalar fler 100 tusen kronor för deras små barns kalas ;-) Tror det är många föräldrar som någon gång unnar sina barn det lilla extra på deras födelsedag :-)

2012-01-11 @ 21:28:51
URL: http://minytajustnu.blogspot.com
Postat av: veronica

De fanns på ica maxi på storheden för 10kr styck:)

2012-01-11 @ 23:12:23
URL: http://zimones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0