Året 2011

Tänkte göra som dom flesta andra och göra en årssummering av 2011.. Mest för att det är roligt själv att minnas tillbaka lite :)

JANUARI: Bestod av Revyshower, jobbsökning, utelek och magsjuka några vändor..
FEBRUARI: Tittade konstant på "Halv 8 hos mig" och det resulterade i att jag fann min favorit-förrätt genom tiderna = Räkcheviche! :) Började även vikariera som personlig assistent vilket jag älskade! Kalas för Kasper som fyllde 4 år!!
MARS: Provade nytt recept på Smörbullar och dom blev mina favoritbullar till 100 % :) Blev klart att jag fick anställning som PA på Rett Assistans AB! Världens bästa jobb och ingen kunde vara lyckligare än jag!! :) Ungefär samtidigt blev Steffe också anställd så livet började flyta på riktigt, riktigt bra! :)

APRIL: Jag blev faster till en underbar liten prinsessa, Alice!! :) Det var Påsk som jag älskar! Kasper vann ett gigantiskt Dumle-påskägg och lyckan var total! Jag fyllde hela 27 år!

MAJ: Bröllopsplaneringen startar mer på allvar! Vi var i Luleå och provade vigselringar och hittade min bröllopsklänning på Cinderella! Sen for vi till PARIS! Den bästa resan på väldigt, väldigt länge!! :)

JUNI: Mest bröllopsplanering och jobb..

JULI: Njöt av sommaren med utelek, bad m.m. som även kombinerades med jobb. Var på bl.a. på lilleputtland där Kasper vann sin första jogg-tävling!

AUGUSTI: Fick en jätterolig och härlig möhippa av mina underbara vänner!! Dagen efter bestod av "modellfoto" tillsammans med mina närmaste vänner och jag har nog aldrig skrattat så mycket! Charlie fyllde 2 år! :)

SEPTEMBER: Äntligen fick man "göra bort" att gifta sig! Den bästa dagen!! - Blev en äkta fru Svensson! Fick också veta att en nära barndomsvän väntade barn!

OKTOBER: Livet lugnade ned sig en liten aning och det blev lite mer fokusering på jobbet och familjelivet. Vi for till STHLM för kurs/utbildning. Var till Umeå på en rolig Arsenal-30-årsfest! :) Sen var det ju också hallowen..

NOVEMBER: Började med jultänket. Köpte lite julklappar o gjorde julkort och almanackor m.m. 30-fest även denna månad med maskeradtema. Evigheter sen man klädde ut sig men eftersom jag är Pan Am-beroende så blev det såklart Flygvärdinna!

DECEMBER: Jul, jul, jul + en jäkla massa Revyträning för karln i huset. Samtidigt hittade vi på att göra ett barnrum till Charlie och tapetsera om fondväggen där och i Kaspers rum. Min kusin och nära vän födde en efterlängtad sötnos! Det blev Julafton i Lillpite hos brorsan och sen lilla julafton hos svärmor dagen efter. Fullt upp helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0